PASLAUGŲ PAGRINDAI
Siūlymo apimtis
Indijos standartų biuras (BIS) pateikė siūlymą dėl naujos standartizacijos srities ,,Fundamentals of Sertvices” (liet. Paslaugų pagrindai).
Naujo „Paslaugų pagrindai“ technikos komiteto (TC) sudarymo tikslas – sukurti išsamią sistemą, skirtą pagrindiniams paslaugų aspektams, pagal kurią būtų nustatytos pagrindinės paslaugų koncepcijos ir paslaugų principų gairės. Sukūrus šią koncepcinę sistemą, ji bus naudojama sektorinių paslaugų standartų kūrimui, o tai savo ruožtu pagerintų paslaugų kokybę ir efektyvumą įvairiuose sektoriuose. Tai taip pat padėtų sukurti bendrą paslaugų supratimą pasauliniu lygmeniu, o tai savo ruožtu padidins prekybą paslaugomis ir pagerins organizacijų bei šalių, ypač besivystančių šalių, konkurencines pozicijas.
Technikos komiteto ,,Fundamentals of Services” veiklos sritis apimtų bendrųjų ir esminių paslaugų aspektų, įskaitant, bet neapsiribojant, terminologija, klasifikacija, žmonių įgūdžiais, planavimu, sutartimis, susitarimais, teikimo būdais, veiksmingumu, matavimais, stebėsena, analitika, saugumu, klientų lūkesčiais ir kitais susijusiais paslaugų aspektais, standartizavimas.
Suinteresuotąsias šalis savo nuomonę dėl naujos standartizacijos srities ir dalyvavimo technikos komiteto veikloje jeigu toks būtų sukurtas, iki 2025 m. rugsėjo 21 d. prašome teikti Organizacinio standartų skyriaus vyriausiajam specialistui Vaclovui Jonevičiui, el. p. vaclovas.jonevicius@lsd.lt, Tel. +370 659 08067.
Siūlymas pateiktas
2025 m. Rugpjūčio mėn. 13 d.